Regnet öser ner

Sitter och tar mitt morgonsamtal med Sara just för tillfället samtidigt som jag smsar lite med Fia :) Idag blir de ju som sagt möte på arbetsförmedlingen angående praktik, när jag ska börja och sånt :) Sen får vi väl se vad dom mer säger, är ju inte säkert att jag får behålla min jobbcoach vilket jag hoppas för hon är så trevlig och bra.

Efter de så ska jag väl gå och dra omkring på stan för alla är ju upptagna med tentor, plugg, möten och annat så får väl vänta tills först bästa blir ledig ;) Pratat med både Sara och Kakan om att träffas innan Rix.. Kan bli jobbigt för mig xD

Nu blir de snart lunch för min del, elr först en dusch och sen mat..

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0