3/11-2010

Är gald just nu för har nyss beställt massa bilder, elr närmare bestämt över 170 st. Lite blandat men de mesta är från USA och sen några precis innan jag åkte och efter jag kom hem. Är grymt nöjd för jag tycker de är skit tråkigt att alldri ha några bilder förutom på datan. Och om datan av någon anledning skulle gå sönder har jag nu iaf bilder där ifrån.

Vart att sova till 10 idag och sen upp och äta gröt till TV:n och våra bästa år. Efter jag sätt på TV vart de datan och kolla OTH och sen har jag inte gjort mycket mera idag. Tvättat och de va välbehövligt!

De känns att de blir kallare och kallare och mera ruggit väder. Igår kväll regnare och samma imorse när jag slog upp mina små ögon. Och inte nog med de så har de ju fan blåst storm idag så knappt man kan gå ut. Iaf har inte jag gjort de än. Inte äns katten vill gå ut så han har varit inne hela dagen och myst med mig.

Nu funderar jag på att tända en bra och sen fica något att äta :)



Är lite nervös för imorgon, närverna börjar komma nu

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0