Motivation

Just nu känner jag mig lite duktig. Kan avslöja att på två veckor har jag gått ner 2,5 kilo och de känna bra och kul att de ger resultat. Ändå känner jag att jag fuskat som i lördags då vi drack både smultronvin och julmust och åt pepparkakor. Plus att den här veckan som var nu var jag nästan inte ute och gick något alls! Men iaf nu är de bara att fortsätta och man får mera energi och vill fortsätta när man ser resultat så idag var jag ute och gick i över 1 timme och kändes riktigt bra. 

Nu ska jag kolla vad de finns och äta och fixa de och sen blir de nog att fortsätta kolla på McFly eller att kolla på något på tv.

/J


Kommentarer
Postat av: sandra

Bra kämpat ändå gumman :) <3

2010-11-15 @ 18:05:29
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0