En vanlig tordag

God morgon! Vaknade av ett gullit sms och en bild på min älskling när han var på black lion igår med två jobbarkompisar, sötare pöjk finns ju inte ;)
Igår var det fullt ös för först var jag på möte på arbetsförmedlinge och fick bara massa bra med mig där ifrån. Sen följde jag med Jonathan till tatueraren när han fyllde i och direkt från de ner till rådhuset på info om vikariebanken. När jag kom hem 16.55 var det bara att fixa tvätt och börja med den direkt. Sen vart de middag och efter de hörde en kompis till jonathan av sig så han hängde på dom vid typ 20. Så hade nästan hela kvällen för mig själv igår, kunde kolla på vad jag ville och breda ut mig i soffan med kuddar och film, jag hade det riktigt mysigt faktiskt! Så kom han hem lite efter 23 så då vart de sängen.
Idag hoppas jag på mycket sol och bra väder för då blir det att fota med kakan runt strömmen och sen så ska jag färga syrrans hår senare!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0