Skit företag!

Nu är det äntligen fredag! Hum okej jag jobbar ju inte och får vara lite extra ledig då som alla andra hurrar om, men jag får iaf umgås lite extra med min karl som är ledig i helgen så det blir mys! Ikväll ska vi ute till blacka och käka mat hos mamma och sova över, resten av helgen är just nu helt oplanerad så blir nog en hel del slappa och bara ta det lugnt :P Just the way i like it ;)
Är så arg på 3 så jag vet snart inte vad jag gör. Jag har förlorat 2900 kr hittills på grund av att de lova mig fri surf som jag inte fått. Nu har jag ringt 2 gånger och klagat och skrivigt 1 mail. Som svar i tele fick jag att de kan inte göra nått alls efter som jag avslutat mitt abbonemang och så fick jag höra att det är mitt eget fel. I mailet så svara hon att det var tråkigt att de inte var tillräckligt tydliga och man måste höra av sig så fort som möjligt. Haha de va väldigt tydliga när de sa att jag fick fri surf och jag hörde ju för fan av mig så fort jag märkte vad som va fel! Så erbjöd hon att ta bort min sista faktura i mars (klart som fan de kan ta bort den, nu när de laggt till fri surf så kommer ju inte räkningen vara på mera än 500 istället för 800 kr). Grymt missnöjd och kommer aldrig använda mig av deras tjänster igen kan jag säga. Otrevliga och okunniga skulle jag sammanfatta personalen som!
Men hoppas på att få hjälp för jag är i kontakt med telekområdgivarna så hoppas att de kan hjälpa mig att få mina pengar tillbaka :)
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist :(

2012-02-10 @ 12:58:48
Postat av: Claes-Göran

Har du papper på att det är fri surf så är det ju inga problem,annars är det bara att kontakta allmänna reklamationsnämden

2012-02-10 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0