Söka jobb

Hejsan!
Tyvärr så vart de inte av att fota igår med kakan, vädret var inte på våran sida! Så det vart att bara ta det lugnt tills älsklingen kom hem halv 3 och då vart det mat och sen kom syrran direkt efter de. Färgade hennes hår och sen så sa hon att jag skulle få klippa det oxå man jag banga ur på klippningen. Hon hade ju massa krav om uppklipt och grejer xD Syrran drog väl runt 18 och då åkte vi till baccus och fixa våra presentkort och sen vart det mys i soffan med tvtittande och kebbab till kvällsmat :P
Hittills idag har jag hunnit med att söka en hög med nya jobb som personlig assistent och sommarjobb såklart oxå. Sen har jag inte hunnit med så mycket mera än frukost utöver det. Jo jag har lagt in lite tider i vikariebanken oxå för jag fick mitt inlogg redan idag (de sa räkna med 3 arbetsdagar). Men nu ska jag slappa i soffan och sen tror jag att jag ska ta ett bad faktiskt, elr dusch vet inte riktigt men nått av de iaf!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0