Tråkiga dagar

Hej på er, har inte så mycket att blogga om så känner att jag inte har någon lust att blogga för tillfället men här kommer ett försök iaf ;)
De senaste dagarna har bara varit och sitta hemma och inte göra nått alls. Skulle varit på arbetsförmedlingen i onsdags med de ställdes in för min handläggare vart sjuk. Sen igår så skulle jag träffat kakan men hon fick jobba istället så de var tråkigt. Och idag är inte mycket heller planerat, ska handla och hämta Jonathan vid 19 men tills dess blir det bara att dega i soffan typ. Har planerat värsta middagen som jag tror kommer bli sjukt god! Pastasås med lax och vittvin (och annat gott) och sen ska vi äta Gino med vaniljglass till efterrätt. Kommer bli super gott tror jag :)
Och på tal om Jonathan var han så söt igår när han skulle sova, efter som han var trött skulle han lägga sig före mig. Så han låg där och jag gick och kolla två gånger om han hade somnat vilket han inte hade efter som han låg och höll på med mobilen och spela woodfeud. Så sluta med att jag gick och la mig bervid honom och sa till honom att lägga ner mobilen och då somna han direkt :) Mysig han är min karl!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0