Arbetsförmedlingen

Hallå på er! Idag känner jag mig faktiskt ganska duktig, kan bero på att jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig där igen, gick dit så jag fick en promenad, varit och handlat så det blir lite mat senare (och lyckades stå imot det gigantiska choklad suget som hotade). Jag har oxå fixat så jag ska på intervju till Vikariebanken! Får nog ta och inse att framtiden kanse inte är så mörk som jag trodde att den kanske skule bli när jag flyttade hem utan jobb och inkomst. För om jag har tur så kan de skriva in mig direkt i UGA (ungdomsgarantin) och jag får pengar från idag isf, då skulle jag ha ruggit med tur! Men hoppas ändå på jobb såklart :)
Nu ska jag nog äta lunch som jag fick med från svärmor igår, hade jätte trevligt och vi åkte inte hem förs kl 23 igår. Det bjöds både på god mat och fika (och det är ju alltid ett plus att slippa laga själj ibland) så måste säga att det vart ett extra trevligt besök då!
Längtar till sommaren!
Sara vad händer och sker på Lördag? Myskväll??
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0