Läskigt

Med risk för att låta som en gammal tant, men vart är världen påväg? Fick ett sms igår av en helt okänd person där det stod "Tja läget? Vem är du? träffas på fest krogen? bla bla bla... Svarade att jag inte hade någon aning om vem han var och att jag inte ville ha någon kontakt med honom (kollade upp vad han hette om det var någon jag kände men inte hade nummret till) Han fortsatte skicka och fråga om jag hade badoo vilket jag inte har. Sen fortsatte han att fråga saker, så Jonathan vart väl lite irriterad och tyckte att det fick vara nog så han skicka ett sms där han bara fråga hur han fått mitt nr. Så fick jag ett sms till och sen vart de tyst. Men imorse kl 10 så fick jonathan ett smatal från snubben och han sa att han skulle få stryk av honom och stans MC gäng. Vem är så dum i huvet att man ringer och hotar någon efter han bara frågat hur han fått mitt nr? Jävla 34 årigt psyk från Valdermarskvik, där jag aldrig varit och inte haft kontakt med någon där ifrån :S Så frågan är hur fan han har fått mitt nr?!

/J

Kommentarer
Postat av: ida

jag fick typ ett likadant sms fast han sa att hav var från lkpg. Dock slutade inte det hela så illa som ditt.

2012-02-08 @ 07:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0