Massa jobb

Jag vill inte veta hur länge sen de är jag blogga xD är så dålig på de just nu så det är helt uselt! Men har väl helt enkelt ingen lust eller ork med de.. De roligaste som hänt är ju att jag har fått jobba en hel del och nu har jag jobb hela veckan ut oxå. Bara jobba och slita och imorgon blir de 7-14.30 på förskola i klockaretorpet på samma ställe jag var idag :) dock är de tråkigt att vara på så många olika förskolor för då lär man aldrig känna några barn ju :/
Annars så är allt jätte bra och jag är väldigt nöjd med livet just nu! Och de ända som saknas är en fet godispåse till BB-live som jag kollar på just nu och en puss från min hårt arbetande sambo som jobbar till 22 idag :/
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0